God Jul på er mina Lovers & kanske haters?

Sitter hemma hos Mamma i umeå vart här sedan i Söndags kväll, Massa trassel vare när vi åkte hit, hade ju bokat tåg från sundsvall men det var inställt och ingen visste vilken buss soms kulle vart inte ens chafförerna själva så det blev fett med förseningar osvosv . + att jag hade Alvin med mig ju som gick och vi åkte först från hudiksvall från farmor med buss till sundsvall så vi fick gå visserligen inte långt men det kändes helvetes långt att gå med all våt packning vi hade o massa julklappar och alvin går ju inte så fort kissnödig vart han och stopp i toan och fan o hans moster men fram kom vi iaf :) Och nu äre redan tisdag och vi åker hem i morgon eller hem och hem åker till Roslagen en sväng och stannar där några nätter ska även tattuera mig på Torsdag awesome :) Älskling betalar som en julklapp hiihi. Fick massa fint i julklapp som;

* Tjocka varma ben värmare
*presentkort
*pengar
*bio biljetter
*bodylotion
*Linne
*Nät linne
* Långärmad lite luftigare tröja

Hmm vad fick jag mer minns jag inte va så mycket har säkert glömt något men isf uppdaterar jag det med ett KOMIHÅG inlägg :P 

Alvin fin;
* En STOR sopbil med masas finneser
*En mindre sopbil med ljud och ljus
*2 tshirtar med mcqueen blixten och Bärgarn
*Långärmad tröja "I am not a teddy" ståre på den
*fleece tröja
*Kulor
*ritblock o pennor
*strumpor
* bilar
*pengar
*verktygslåda

& jaa en jävla massa jag vet att jag glömt en hel del men det kommer väl xD 
Tråkigt att vi åker i morgon tiden går så fort & alltid lika jobbigt att åka iväg från nära och kära faktiskt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0