Mys dag ute i stallet & natt människa!!

Sista dagen istallet på över en Heeeel vecka, Så tråkigt :( . Även fast han inte rids nu så äre super mysigt att bara vara där uppe och pyssla med mockningen och Maten och borstningen o promenaderna osv :)  Idag var vi ute i paddocken och busa i snön, longerade lite gran sen var han för det mesta lös men allt han gjorde  var och gå efter mig där jag gick eller stack ner huvudet lite då och då för och leta gräs :p  Han vet iaf vem det är som bestämmer och det är bra! Han funkar ju fin fint när jag körde lite NH - Ledning körde på lång grimskaftet först och det gick ju utan problemos sen när han var lös så gick han fin fint efter mig inte för nära och inte för långt bort och när jag stanna så stanna han, när jag börja gå gick han. Det är tecken på att han vet vem som är ledaren och det är den som hålleri grimskaftet, En perfekt mys dag ute i skogen på paddocken inge andträngning förutom de lilla longeringen vi gjorde annars bara bus och lek i snön & lite NH - Ledning!
Nu sitte jag här och väntar på att klockan ska slå 00:00 för att betala in räkningarna och jag är ju sån natt människa så jag kommer inte sova än på ett tag iaf, Fast varför betala räkningarna när jorden går under vid typ 02:12? ^^  Tror ni påt alltså att jorden kommer gå under?  I don´t think so ha! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0