Nyårslöften!

Snart Nyår & har ni några nyårslöften?
Jag har haft många gånger att sluta röka men har inte lyckats så jag skippar det denna gång & kör på att gå ner i vikt istället xD att bli sambo satte ju sina spår vill jag säga mycket gottande på kvällarna osv så nej nu har vi stoppat det och kör endast på Fredagar/lördagar men nu efter nyår blir det ändring på det också då blire endast frukt som ersätter fredagsmyset ;) & sen sluta med feta grädden i maten vi alltid har och kör på vanligt 15% Matlagningsgrädde I NÖD FALL i dem måltider som kräver & ut och röra på oss mins 1 timme om dan efter måltid & mycket grönsaker samt halverade portioner :) En bra start,  Funderar på om man ska börja med soppdieten i en vecka som start men de får funderas på!
 

Jag som 17-18 åring,(Innan graviditet) Detta är mitt mål under 2013.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0