Tattueringen gjord & nu är vi hemma i norrköping!

Tattueringen är gjord och jag är sjukt nöjd, Bild kommer så fort svullnaden lakt sig lite mer, Tack Eson för att du tog dig tid för att göra denna på mig, Nu sitter 9 tattueringar på min kropp  :)
Nu är vi iaf hemma i norrköping igen kom igår kväll så idag har jag vart ute i stallet en stund och sedan stor handlat, Imorgon blir det stor städning av lägenheten och planering inför nyår, mat och sådant är redan klart och inhandlat då men lita annan planering krävs om hur dagen ska se ut :)
Bild på julklapparna ska försökas ordnad men har inte hunnit med de eftersom vi kom hem igår och så mycket att göra idag så lovar ingenting men ska försöka till veckan ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0