Vill bli frisk Nu!

Åh jag vill bli frisk , skippa halsont osv osv please?
 Idag har jag vart i stallet fixat åt finase Tyrone gick super, han har vart halt från start sen jag blev medryttare men det gör inte mig nått det är kul o pyssla osv mocka o fixa mat o allt annat där till anledningen till att jag inte ville eller hade orken till att ta hand om arabkorsningen som hade skada och skulle markarbetas i 15 min dem dagar jag var ute e för att dem gick på lösdrift & det var 1,3 mil att åka så det kändes inte så roligt att bara åka ut för kanske 15 min markarbete och lite borstning det känns som resan fram o tillbaka och väntan är mer än vad jag får ut hos hästen, Så därför jag tycker det här är helt okej och super trevligt att bara åka ut gå en lite promenad mocka fixa mat och fixa o dona det är som sakt mer stall fix än åk och vänt tid ;)  - Hade massa andra som var väldigt intressant också men lite oseriösa och 30 min gång väg hit och ditt och de funkar ju på sommrarna men dock inte på vintern hellst ;) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0