Ändrade planer!!

vart lite ändrade planer under dagen. vart inge besök hos Ståhls Anne skickar hem kontrakten ist, för jag var super dålig av antibiotika så jag mådde illa kräktes skakade svettades frös yrsel och höll på svimma av så jag klara inte av att åka nånstans eller ens hämta Alvin, I en timma kräktes jag bara galla, ont överallt och trött vart jag så jag lyckas somna till slut i sängen iaf, och vakna på kvällskvisten och var pigg som en lärka antar att jag vart förgiftad av antibiotikan eller nått jag inte tålde? , har iaf käkat macka och druckit mängder av vatten det enda jag har nu är huvudvärk, trött ont i magen  och ont i höften ^^ Har suttit uppe och pluggat lite gran och kollar på Bonde söker fru, ska väl lägga mig ner så jag får bra sömn under natten här så jag orkar med att förlja  med Alvin på dagis och så, sen blire stallet också trevligt. Natti Natti ! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0