Igår & idag! Hey!

Igår var jag ute till Tyrone aww stackarn halt fast denna gång i andra benet tyckte så synd om han när jag var tvungen ta han ur boxen för att mocka åt han och han bara stampla fram för han hade så ont blir tår ögd man vet ju själv när man har så ont att man knappt kan gå man vill ju inte hellst röra sig alls, Men men Ut ur boxen kom vi och så borstade vi länge länge och klappade och gosade, Sonen var med upp då han stackarn åkt på förkylning och så, så han får ju inte va på dagis så han fick följa med och till sin stora chock fick han se hur stor Tyrone va jämfört med tidigare hästen jag red Furda som var rätt liten ;) Men nog tyckte han om Tyrone endå  han var ju en häst :) 
Vi får se om sonens intresse sitter i för hästar eller om det växer bort med åldern 4 år nu det var i den åldern jag börja rida lite yngre va jag 3 3 1/2 va jag då jag börja på kantte ridning:P 

- Idag har vi iaf vart på läkaren med Alvin så han har fått lite medicin , nässpray ögon droppar & hostmedicin Dyrt och va sjuk & jag håller nog på att bli sjuk jag med kittlar i näsan o huvudvärk , Men jag får låta bli att känna efter så kanske det går över *hoppas hoppas* Får verkligen inte bli sjuk nu när vi ska flytta på lördag! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0