Helgen var awesome!

Min helg vart helt awesome trotts att jag var på min älskade väns begravning, Hjärtat gjorde så fruktansvärt ont, att se kistan, jag borde inte ha varit där,DU borde varit här ist, you sould be walking on the streets! Jag saknar dig iaf!

Helgen bestod av iaf lite fest, Svärmor och svägerskan & jag vi gick ut på krogen en sväng och körde lite BODENSTYLE ^^ hahaha... ehm, Ja vi  var hemma kl 1 ca, Sedan Lördag festade allihopa och vi gick ut på ny öppnade klövern, Fyfan för folker där asså (inte alla, absolut inte alla) men en hel del usch.. 
Men kul hade vi iaf sedan hemma, alla bröderna träffades och vi hade jävligt roligt fram till sena natten, På morgonen gick jag och sussie lös på sminket och vårt offer vart stackars Acke nu mera AckeLina. ;) En bra bild kommer på våran nya vän! xD haha.. Men nu e vi iaf hemma och kan säga jag känner mig jävligt sliten fortfarande sov typ hela dan fram tills nu, för nu ere iaf dags att röra sig och hämta Alvin på dagis sen måste jag städa undan lite hemma för i morgon kommer sussie & thommy på middag hära :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0