Natti Natti :)

Nej nu tror jag att jag ska ta och krypa ner hos Baby och sova, upp tidigt till dagis halv 9 ska han va där i morgon ska ha inskolnings samtal också sen blir det nog hem och lägga sig sova mer och stor städning, Lov att passa på i morgon så jag får njuta av helgen sen utan att behöva tänka på att de ska behövas damsuga och damma och shit Så jag får vila ut till praktiken nästa vecka, Läskigt att gå ute i Ringdansen på kvällarna jue, Skottlossningar stenkasst där i från får nå vecka sen, inbrott och massa knas ^^ Förhoppningsvis köper baby bil till veckan och han kan komma hämta mig och under tiden förhoppningsvis skjuts av handledaren eller sällskap till buss ^^ I värsta fall får älskling komma och möta mig i ringdansen haha jag e fett nojiig! :P Nej men nu krypa ner och slå på en film och sova natti :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0