jag hatar verkligen grannar!

Det värsta med att på i lägenhet är nog Grannarna! Jag hatar verkligen bokstavligt talat grannar!
Jag vill ha hus nu! När jag får jobb sen förhoppningsvis ganska så direkt efter studierna så ska vi kolla hus, Vi lutar eller jag lutar åt att vi ska köpa en gård antingenmed färdigt stående stall eller så att möjlighet finns att bygga lösdrift med skjul som hästarna kan ta skydd i, jag gillar lösdrift det gör det möjligt för hästarna att leva ett naturligt liv :) Men på lösdriften i skjulet då ska de finnas möjlighet till att stänga om dem också, De ska va som 2 eller 3 utomhus boxar som man kan ha öppet vid schysst nice väder och sen vid riktigt ruggväder stänga in dem så dem har skydd runt om sig :) Låter inte det riktigt nice ha?
Jag e skit sne typ på pappa, Om jag minns rätt nu så köpte ju han o hans tjej ett hus för en summa pengar men valet stod om dem skulle köpa hus mitt i Rimbo eller en häst gård för baah 300.000 kr mer än bara huset och dem väljer huset i Mitt i rimbo , Blööh jag hade ju valt hästgården jag ;) men de e ju jag d. Ska bara tillägga att pappas tjej och hennes dotter har en varsin häst så jag tyckte då ju hästgården så kunde pappa skänka mig en fin häst också men nej jag kunde ju drömma vidare, jag har redan fått 2 hästar nu får jag allt köpa mig min egen för egna pengar :P Oschysst om jag får säga det ;) Men de e väl så när man blir vuxen man får köpa allt sitt själv nu för tin!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0