Men tjena Blokäään!

Har precis städat och fixat har bara lite små puts kvar som skåpluckor och kring fönstrena men annars clean :)
Men klockan har redan hunnit blivit 14 till och med över så jag måste sätta mig ner nu en stund och plugga lite gran eftersom vi har prov på Fredag och jag känner mig lite stressad eftersom det är om människo kroppen om hur blodet går, ärtärer, stora ,lilla kretslopet hjärtat osv osv .. Döööh .. För att inte spara till sista dagen så måste jag ta lite i taget nu om det överhuvudtaget ska fastna nånting i huvudet på mig, Jag brukar vara så att jag skjuter på allt, Men vi tar det i morgon, Nej men i morgon och upps imorgon äre prov och så sitter jag där in på halva natten och försöker plugga järnet och ingenting fastnar för jag är super trött och pluggat på ALLTING som skall kunnas och då säger ju det sig självt att det fastnar inte mycket, så Nu sätter jag igång och tar en bit i taget :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0