Trött och sliten!

Puuh, Nu är provet iaf gjort och det känns så där, Hmm återstår i veckan o se resultatet *nervöst* Men skänt iaf att provet e gjort och nu ska jag snart svida om till stall kläder och åka ut till Stallet med Kim. Får åka bil idag vilken LYX ;) blir hämtad också bortskämd, kan behövas när man avlagt ett prov precis haha.. Att avlägga prov så kom jag nu på att jag måste ju kontakta Hageby Ridskola för boka tid till att avlägga Rid provet :p jag fick tydligen välja om jag ville va med i en grupp eller rida privat då, men självklart vill man ju rida ensam jag vill ju att tränaren ska ha Fokus på bara mig eftersom jag vill ha på papper mina kunskaper och så angående ridningen, Jag ska börja med Hoppning :) Prov och Prov det e mest ett utlåtande om kunskaper men de e samma grej som ridprov man rider för en tränare som dokumenterar kunskaperna hos ryttaren och det kan va bra att ha kanske nån gång i framtiden:p
TEX när man gör gröna kortet så kräver vissa att man har dokumenterat om sina kunskaper ett utlåtande från tränare och vissa ridskolar kräver inte det när man tar gröna kortet, varför det ska va nödvändigt med rid provet eftersom man endå visar sina kunskaper när man skriver prov och rider sedan :p  Sen tror jag inte man väljer att fokusera på tävling och fixa gröna kortet som nybörjare utan då e det väl mer fokus på att själv lära sig grunder o etc :P  Så enligt mig ridprovet för att få gröna kortet är för mig helt meningslöst eftersom i gröna kortet kurs så visar man endå upp sina kunskaper :p  Under provet och så . Men men :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0