Är dålig just ni!

Dålig uppdatering pga att jag är super dålig just nu, har ont och så, Så när jag får chansen på eftermiddagarna så ligger jag för det mesta och pluggar så bloggen hinns inte med så mycket, men ska försöka uppdatera nått inlägg iaf, och jag har fortfarande i bakhuvudet att jag ska lägga upp en bra träning dör nybörjare som vill börja hoppa men det får ta den tid det tar eftersom hälsan kommer före just nu, Var på besök på sjukhuset i onsdags och dem ville ha mig kvar men envis som jag e ska inte va kvar :p Så jag är fortfarande hemma och stallet fixar jag, det finns inge fridfullare än att va upp och mysa i stallet fast en man känner sig dålig och har ont så "glöms" smärtan nästan, det är som när man är bland hästarna som man tycker så mycket om finns inget som heter Smärta och dålig, Så ut till stallet kommer jag fara så långt bena orkar :P Höhö.. Det sista som lämnar mig är min tid i stallet ;)
 
ah juste, grattis till mig fyller ju år idag med :P  haft besök av Thommy och sussie på middag och fika och firat lite, Det var knappt så jag orka med det pga tröttheten och smärtan men samtidigt endå skönt för som sakt smärtan "glöms" lite gran när man gör nånting fast samtidigt är det halv jobbigt.  Inatt sov jag 13 timmar, gick och la mig kl 18 , Klev upp kl 07:00 dagen där på duschade och la mig igen mellan halv 8 - 10 , trött och sliten och ont .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0