Dagens träning och motion!

Nu är jag rätt trött :P Idag har det vart igång från klockan 12, Började med att städa lite gran, Sedan promenaerades det ner till stan för att åka till Tyrone, Där var man ju igång hela tiden med mockningen, maten samarbetsövning med Tyrone :)  Sedan 10 till Stallet från bussen & 10 min från Stallet till bussen , Sedan körde jag på 30 minuter hemma med situps, prisoner jump lunge, rygglyft m rodd samt planka, och ni vet när man "sitter i luften" mot en vägg i 90graders vinkel med bena ah ni vet? Minns inte vad den övningen heter men det körde jag på med här hemma idag :)  Så Nu känner jag mig faktiskt trött :P  Tidigt och det är la posetivt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0