Det finns jobbiga saker också!

När du väljer din lyckliga väg kommer du aldrig vara helt lycklig endå för det kommer alltid finnas nånting som tynger dig. För vägen till lycka innebär uppoffringar.

- Jag är super duper lycklig, har en 3a i vilbergen med min sambo och min son, Får tillbringa tid i stallet som gör mig överlycklig, lugn och harmonisk, studerar till kriminalvårdare - jag liks lever i en dröm och att flytta hit till Norrköping skulle göra mig lycklig och jag e lycklig, MEN jag var också tvungen att offra nånting och det krossade mitt hjärta. Kom ihåg det, tänk igenom era val noga vad är ni berädd att offra för lyckan?
ALLT säger många men jag lovar er när ni väl ska offra nånting för lyckan är det inte längre ett ALLT!

Jag undrar jag om man någonsin kan bli helt lycklig utan att sakna nånting eller offra nånting? -
Just nu vet jag inte.

- Här får ni en dos av mina natt tankar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0