Samlat mig lite gran!

Efter ett samtal med mamma och mycket stöttande från facebook av vänner runt om i sverige :p så känner jag mig lite lugnare & mycket tack till Thommy & Sussie som tar Alvin trotts att det blir så tidigt imorgon bitti & tack till Kim som tar Tyrone på dagen jag egentligen ska hjälpa henne (Kim är ägaren till Tyrone), så tack till er som gör det möjligt för mig att känna mig mer lugn inför operationen :) Dock känner jag mig endå nervös och stressad inför i morgon eftersom det kom så plötsligt trodde liksom jag bara skulle på undersökning på 20 min och få några tabletter så vare klart, men icket sa nicket vart en timma på sjukhuset och prover o samtal så gick jag där i från med papper om information om operationen, tid för operation samt en speciell svamp jag ska tvätta mig med imorgon bitti.  Dagen vart inte som planerad, men men och nu äre dags och börja fasta med endast vatten, saft, te och kaffe får jag dricka fram till 2 timmar innan operation!
Mer om operationen berättar jag om i morgon annars blir detta inlägg så stort att ni inte orkar läsa :P
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0