Smakar sand.

 
- Den här är nog bland den äckligaste jag druckit i hela mitt 24a åriga liv, Smakar sand och känns som sand!
Nej fyfan, Köpte med bär ist fasiken så god så den blir i pulver form snarast, harbeställt från gym grossisten också så tills dess får jag stå ut med sand! Nutrilett är helt perfekt för mig som inte just nu kan lägga energi på att träna då jag e lite halv dålig så detta ska hjälpa mig gå ner i vikt och med denna form får jag inte träna hårt eller så utan mer promenader slå de e perfekt nu tills jag e fit for fight igen och köra igång med träningen :)
Jag hoppas verkligen mina grejor kommer snarast från gym grossisten vill ha good dryck :) Beställde idag så jag hoppas iaf innan fredag, Nån som beställt från Gym grossisten och vet ungefär hur lång tid det brukar ta o skicka grejer från dem? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0