Tisdag 7/1-2013

Jag sov bort halva dan idag endå hmm . Men endå hann jag med massa som städning matlagning och promenad :)
vart dock en slö promenad i normal takt i 30 min eftersom Alvin var med & gick så det blire inge powerwalk för det orkar han aldrig med hehe.. Jag har ännu inte hunnit med att hitta ett bra tränings program jag ska köra efter promenaderna än men det kommer, kanske ikväll :) Ska kika lite nu tänkte jag så får jag ihop det lika snabbt som jag får ihop ett träningspass för häst & ryttare i nybörjar hoppning, så är jag klar redan ikväll ;) & hörni glöm absolut inte bort det ska va kul och träna ;)
Kommentarer
Postat av: Lisa

hej jag är en tjej på 13 år som precis ska börja med hoppning med min häst och jag undrar om inte du kan lägga ut lite tips på en bra bana och sånt för nybörjare eftersom du skrev att du hade tränat andra i hoppning som är ny börjare jag skulle bli jätte glad då och jag skulle kunna lära mig mer att träna hemma också och inte bara en gång i veckan på lektion

Svar: Ligger uppe nu lite tips :)
Jennifer Fast

2013-01-07 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0