Tröttisch i mössan!

Jag orkar inte jag e trött men vill endå inte lägga mig, Ska till stallet i morgon Kim ska med också ventilera lite skönt med sällskap :) Alvin får ju så klart åka med eftersom han e hemma från dagis och ingen barnvakt så det blir en dag för han i stallet, Ska bli spännande och se Tyrone imorgon har ju inte sett han på en vecka nu eftersom vi bytte dagar och så, så ska bli spännande och se hur han ser ut i benet :)

annars då? Studier blir det väl, Pluggade ingenting idag och nu lär det väl endå inte bli nånting eftersom klockan e så pass mycket och jag gäspar så det blir väl krypa ner och kolla på nån dokumentär tills jag somnar antar jag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0