Träning Dag 1 Tisdag.

Nu är det dag 1 på min väg i viktminskningen och jag förvånades hårt med att börja den med en power walk på 1 timme & 45 min tungt i början men ju längre jag gått ju lättare blev det och inte alls jobbigt att hålla tempot uppe :)
Nice väder var det också så taggad vart man men de känns i kroppen nu ;) Nu är jag bara taggad inför dag 2.
Kosten har ju ändrats också istället för ljust bröd äter jag nu endast fiber bröd Ska försöka börja med gröt men jag är inte sorm förtjust i havregryns gröt osv så ;) men Olga i mamma fitness på FB (Biggest loser tränare) hade lagt ut nått bröd som motsvarade en tallrink gröt som hon åt så det blir det nog att inhandla imorgon ;) Perfekt när man inte gillar gröt ju, Sen mycket frukt och grönt ska jag försöka stoppa i mig samt halvera mina portioner jag äter och mycket fiber rik mat & nyttigt! :D  Mitt mål är att gå ner 20-25 Kg under 2013. Förhoppningsvis når jag det målet inom ett år men jag tar små delmål först och främst och når dem så det blir lättare och man blir mer taggad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0