Så lycklig!

Åh jag e så lycklig så jag vet inte vad, haft efter sååå många år kontakt med Röst frá völlums ägare, Såååå nära men endå långt bort, Lilla islandshästen, Jag vill så gärna se henne igen om bara så för en gång, Hon var min första egna häst som jag hade på foder, Hon gjorde mig såå lycklig och kände mig så hel med henne :) Mitt hjärta! Jag har träffat Skip för 2 år sen, Nu vill jag inget hällre än träffa Röst också, Älsklingen!  jag vill så gärna, Tårarna vill bara rinna men måste hålla emot, Efter så många år som jag letat, att bara 2 mail kan göra en så lycklig, Jag kommer aldrig aldrig glömma mina 2 hjärtan som gjorde mig hel.



Röst på sommarbete :) Den sommarn tillsammans var den bästaste, Vi bada tillsammans, galoppera på ängarna,
red i skogen och bara myste, jag hade dem två mest fantastiska hästarna denna sommar, mitt liv, mitt allt, Ni har en speciel plats i mitt hjärta, jag bevara oss, våra minnen där föralltid <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0