Hallå Blokääään!

Tjenaaa, Alvin och jag vart lite försenade till dagis idag men det gjorde kanske inte så mycket :)  Dock vart han jätte ledsen när han kom för han ville inte att jag skulle gå för dem hade nå projekt i olika grupper och han fick va i en grupp där han inte kände nån för dem sammarbetar med en annan avdelning så han vart jätte ledsen och ville inte va med och ville inte säga hejdå :(  Ville så gärna ta med han hem stackarn, Visst kunde han fått komma hem men jag ska ju till stallet och han vill ju verkligen inte följa dit häller förhoppningsvis går det över och han blir gladare! Jag håller på med mitt hår ni får se bild sen ;) Nån som kan gissa?  Iaf ni får se bild senare idag . Ska strax göra mig irodning för att åka till stallet och fixa och dona hade tänkt åka vid 11 tiden men vi vart ju som sakt försenade till dagis och massa så jag hann inte med den bussen eftersom jag va tvungen hem igen och byta om och så där. Så nu äre bara väntans tider tills nästa buss går! 12.20 :) .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0