men hallå iller!

Hallå Blokään im here AGAIN! :D
Håller på att stor städar e ju liks fredag så det måst eju va fint under helgen :) Right?
Ska snart tvinga min lilla slav unge att hjälpa till, hans rum är KAOS man ser knappt golvet av alla leksaker han har, Enda gången jag ångrar att jag vart generös och gett han typ allt han pekar på är just till när det kommer till hans rum, det är fullt av leksaker över allt xD Ska nog ta undan llite och ställa ner i ett förråd för det e helt sjukt hur mycket leksaker en 5åring kan ha :P   Ihelgen blir det att ta det lugnt, enda planerna vi har e ju busfabriken då på söndag med ungarna eller som sakt äre vi vuxna som hällre vill ditt? haha . e ju så sjukt kul där :D Va inte länge sen alls vi va där sist haha :D  Nej nu ska jag fortsätta att städa så det blir klart nån gång, :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0