Mitt hår jag gråter floder!

Jag är dum, korkad, skadad och jag vet inte vad jag är mer, Fick för mig att färga håret blondt och mörkt under, Jag intensiv blekte håret från svart - ljust, ajo tjena vad tänkte jag med, resulterade i massa blekningar och skadar hår, jag som precis sparat ut det :,( Gråter.. Jaja söndag toppa av det och på måndag köpa swarskopf hair rapair kit och hoppas på det bästa, det kommer ju inte läka ordentligt men förhoppnigsvis bli bättre iaf. Har användt massvis med hår olja nu och inpackning så förhoppningsvis slipper jag klippa av det helt och hållet xD  Jag vill just nu ha min mamma här som har en frisörs kniv som hon bara skalar av håret så man slipper tappa så mycket längd på håret utan bara det skadade tas bort men har man inte mamma här så får man lösa det med swarskopf ist och när man drar till umeå nästa gång be henne skala lite på håret då, så får Sussie ta det värsta på söndag. Hur dum får jag va egentligen vad hade jag räknat med att det skulle fungera att intensiv bleka utan att håret skadar sig? Hmm.. Dumma korkade Jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0