Mina regler inför viktminskningen!

Så här ser mina "regler" ut, eller ska man kalla det regler? whatever :P
ialla fall, - Jag får absolut inte äta efter klockan 7 mer än 1 frukt.
- Inte stoppa i mig mer kalorier än vad jag gör av med per dag.
- Dricka 8 glas vatten om dagen.
- Bara äta soppor i 7 dagar & grönsaker & frukt, (går efter sopdietens upplägg för 7dagar) Varannan vecka soppor. varannan vecka fast föda.
- Dricka enbart kran vatten, Loka vatten, Isvatten.
- Blir jag extremt sugen på något så är det frukt eller nötter som gäller.
- gå upp i tid, senast klockan 9 vid ledighet. (vila är viktig)
- Hård träning.
 
- Jag ska banne mig nå mitt mål och jag lovar jag ska slita som ett djur fört ;).
 


- Detta är mitt mål 65 kg! Jag ska kriga för denna kropp igen ;)
När resultatet börjar märkas och synas så kommer före och efterbilder att läggas upp så ni får se skillnaden samt lår & midjemått och vikt ofc :) .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0