jag har valt...

Jag ville berätta för er om min historia om min uppväxt, och jag ville verkligen få ut den men nu har det kommit fram sååå mkt som jag inte hade en anning om så jag har valt att inte skriva mer om mitt liv, jag har fått gräva upp såå mycket och tagit reda på hur livet var för oss utöver de jag minns och jag vill längre inte berätta mer då det är för jobbigt just nu, Jag trodde jag hade bearbetat detta klart och fått lägga av mig den tunga ryggsäcken och jag hade fel, jag har inte bearbetat detta helt klart och jag har en lång väg kvar värkar  det som så nu måste jag börja bearbeta om vissa saker, vissa kan ske tycker jag borde strunta i de jag krävt fram som jag inte visste och borde inte ha en betydelse idag då det var såå många år sen, Men de kan jag inte då de handlar om mig o min familj, och som har påverkat oss. Så jag kommer inte skriva mer förens jag är helt redo och då startar jag en ny blogg kanske som enbart handlar om detta ämne!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0