Life is Good!

Hallå , Idag har det vart en spännande dag, Började dagen med lätt tur på hästryggen och massa mys och pyssel i stallet , Sen vare kurs på Frivården vilket var jätte intressant och nu föhoppningsvis blir det ett uppdrag också yaay :) Det går bra nu!  Sommarjobb fixat & cheferna på Äldreboendet jag ska sommar jobba på vill att jag gör min praktik hos dem med så dem prata med min lärare och de var helt okej att jag bytte min praktik till Ringdansen ist :) Livet går bara framåt och jag välkomnar dessa aktiviteter med öppna armar. Life is good, Och med mig har jag mina nära och kära från Himmelen i mitt kors på armen&runt halsen men framförallt i mitt hjärta och det gör mig extra stark och motiverad! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0