Nu klar med alla frågor så god natt!

 
Nu vart jag äntligen klar med nästan alla frågor 2 stycken kvar som är mer att läsa om som inte direkt är några frågor, men blir att ringa läraren i morgon bitti och råd fråga om vi kan skjuta upp mitt prov nån dag eftersom jag nyligen vart kräk sjuk eller om vi ska köra i morgon endå, Men för min del så vill jag skjuta upp det och läsa på mera. Men men återstår att se imorgon men för andra elevers skull så bör jag vara hemma och det tror jag nog min lärare säger också tills 48 timmar gått :)  Nej nu ska jag lägga mig för jag ska upp tidigt och ringa skolan och sedan tänkte jag ge mig på att städa, Nånting ni inte visste om mig är att jag älskar att städa tidigt på morrnarna till det där morgon programmet som går på tv4 :p för att sen bara sitta i soffan hela förmiddagen och äta frukost;) men det händer inte ofta att jag kliver upp tidigt när jag e ledig eller börjar sent i skolan :P
Förr var jag mer natt människa så då älska jag att städa och göra fint om nätterna för att sen vakna upp till ett skinande rent hem, titta på morgon programet på tv 4 samt Efter 10 och baah mys i soffan hela Förmiddagen :p Det visste ni inte va :P Men inget av detta händer så ofta nu mer städar jag Fredagar eller när det verkligen behövs, men just nu känner jag suget efter en morgon städ och eftersom jag endå ska upp tidigt och ringa skolan så blire en morgon städ i morgon runt 7 tiden ? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0