Pluggar Pluggar och pluggar!

Sitter och försöker plugga till det muntliga provet på Onsdag, blääh orkar inte men måste måste och måste, Tvingade i mig flytande paracetamol för min tandvärk såå äckligt men hade inget annat hemma så för att kunna koncentrera sig och sedan sova så var jag tvungen och måste medge att det hjälper mot den värsta smärtan iaf, även om de fortfarande ömmar när jag öppnar miin käft!  Jävla visdomständer att växa usch! 

Denna vecka känner jag att jag har massa, Plugga för muntliga grupp redovisningen i vård och omsorg 2,
Sedan ska jag plugga till Privat Juridik provet på Fredag också, Uscha men men de e bara ligga i och göra det bästa man kan ;) .
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0