Året 2012 .

Snart är detta år slut och det är väl dags att sumera det eller hur det stavas!
Detta år har varit omtumlande, Jag har tagit stora beslut som påvärkat både mig och min son fysiskt och psykiskt, ekonomiskt och en stor förändring, Jag flyttade från Umeå till Norrköping ingen big deal egentligen eftersom 3 år tidigare flytta jag från Stockholm till umeå MEN det stora MEN är när jag flytta till umeå hade jag mamma o syskon där, Norrköping NOBODY, Jo min bästa vän och min pojkvän jag träffat i besöken ner hit men ingen familjemedlem utan jag var helt alone stå helt på egna ben, Jag fick jobb här som en sån där irriterande telefonförsäljare från Telenor tog mod till att berätta för mamma om mitt beslut att flytta som jag vet skulle krossa hennes hjärta till tusen och var jobbigt för mig och min son, Flytten gjordes och det var sjukt jobbigt jobbigare än jag trodde, slutade på jobbet ekonomin kraschade för oss där stod vi med ett barn och en lägenhet och noll pengar(vi löste det jävligt bra endå) sambon fick jobb nå månader senare en lättnad, Alvin börja på dagis jag började i skolan börja skaffa mig vänner efter alla motgångar genom annonsering om att hitta en medryttar häst, vänner från skolan.
Jag har gått från att mått nå sjukt jävulskt bra till att bli psykiskt ner bruten av saknad längtan och förlorade vänner,
står helt på egna ben, ett helt nytt liv & en stor förändring från små stads tjej till stor stads tjej, mognare, skötsam, ansvarsfull och lärt mig handskas med pengar och min attityd! Nu står jag här stolt över vad jag har vågat göra och kämpat igenom motgångar av sorg och saknad, till att va förlovad lycklig och har ett nätvärk! & nu efter flytten ska vi igen åter till umeå 7 månader senare förförsta gången träffa familjen i umeå sån lycka känslan obeskrivlig.

Under detta år förlorade jag också en mycket nära vän, Han vart mördad i vallentuna centrum,
Knivhuggen, 2 av mördarna går fria, efterlysta! Fallet vart uppmärksammat av media, Efterlyst tog upp fallet,
Och chocken var stark kunde inte gråta förnekade och trodde inte på det förens tills dagen kom och det var begravning tårarna sluta aldrig rinna, Jocke jag saknar dig mer än någonsin du är min vän för livet
och du finns med mig varje dag, tack för allt du gav mig älskad och saknad för evigt <3

 
Så fuck er som inte trodde jag skulle klara av detta, här står jag
visserligen med en stor saknad och sorg - starkare än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0