Lussebak Och städ!

Idag har jag och Alvin bakat lussekatter och städat, Lussekatterna vart så goda.
Imorgon är det stallet och Alvin får följa med eftersom han fortfarande inte vill gå till dagis så då får han följa med och mysa där ist, Han tycker ju så mycket om hästarna så länge det inte e jätte kallt ute :)

- Alltså vi har fått nå så jävulskt irriterande grannar, Dem ringer på här för minsta lilla asså Alvin jag och Daniel höll på busa vid halv 9 med Alvin och han tycker de e så roligt så han springer fram och tillbaka från sovrummet till vardagsrummet, 20:40 ringer grannen på dörren asså ska man inte få busa ? Okej om klockan var över 22 och det dunsade i golvet konstant men nu vare 10 min sen va dem på dörren!! Så irriterande. Vid 22 skare va tyst här men hallå 20:40 ska man inte kunna roa sig och busa med sitt barn innan läggdags, suck säger jag bara!!

VAD KAN VI GÖRA ? Hjälp!? Vi måste ju kunna få busa med sonen några minuter utan gnäll :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0