Sammanställning av betyg!

Idag var Alvin med mig i skolan - tyckte han inte var så roligt men det gick bra trotts allt :)
Fick betyget D i Etiken kanske jag berättat? Men iaf fick Betyget E i Hälsopedagogiken nu är det bara Vård & Omsorg 1 som saknas och det får jag förhoppningsvis idag :p Ska till skolan snart och hämta sammanställningen för min lärare hade tappat bort min och en tills sammanställning så vi kunde hämta den senare idag sa hon så förhoppningsvis har hon hunnit med Voa 1 också när jag kommer :) .

- haha Grannar försöker ge igen eller och drar upp soppkvast i deras tak eller vad dem gör? Patetiskt!
Jaja startar man ett krig får man kriget tåla sen också, det går inte att kasta skit utan att få skit så det så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0