Hey you .

Nu är jag hemma från skolan, Idag vare lektion i Hälsopedagogik intressant!
Jag är ljuvligt dö trött kan jag lova sa till mig själv att direkt när jag kommer hem ska jag lägga mig men det blev det inte, blev att sitta vid datorn och i telefon med Mamma nån timme så där eller va det blev sen ringde också praktikplatsen där jag ska vara, fyfan vad skönt börjar på måndag med SOVMORGON älskart och han sa första dagen får man alltid gå hem tidigt då äre mer bara intro osv YEAS , kunde inte bli bättre haha och nu har tiden gått så det är ingen idé att lägga sig då Alvin ska hämtas från dagis vid halv 4 1 timme och 20 min kvar känner jag mig rätt så kommer jag inte vakna till halv 4 så lika bra hålla sig vaken tills dess. Ikväll är det Efterlyst Ni ska väl se? Bästa program som nånsin kan ha gjorts eller? Samt Sos Sommar, 112 - polisen 112- på liv&död  ah jag älskar såna där program som handlar om polisen och polisens arbete, Kriminalvårdare osv osv. Mitt mål, min dröm är att en dag stå i en polis uniform, Kommer jag lyckas tror ni? Ja klart, Bara viljan så klarar man allt, men först jag ska jobba på anstalter ;) Så polisuniformen blir inte på ett par år :) Det är mitt mål!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0