praktik .

står och väntar på bussen pp väg till praktiken, jag lovar jag är dö trött, men snarr ledig 2 hela dagar usch vad jag ska sova då jag och tidiga morrnar går inte hand i hand :p

juste, prata med Lena igår som äger min fd foderhäst åh så härligt det va, Röst mår bra och rids ibland, annars är hon i hagen och läxar upp ung hästarna :p hon lärde sig nånting på dem åren hos mig iaf ;) saknar den hästen så mysig! Tack du som tipsa om Röst "bebis" som va till salu det ledde mig vägen till Lena som fortfarande äger Röst som jag letat efter dem bara för atr få höra hur Röst har det, tyvärr har dem ju flyttat till gotland så de va långt för och hälsa på! men jag hoppas på kort från Lena snart på Röst :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0