En väldigt bra dag!

Fick 2 mail av parks and resorts om att ha en telefon intervjuv med dem angående säsongs jobb på Kolmårdens djurpark, Åh jag lovar er var såååååå nervös, Hjärtatklappade såå håårt trodde nästan de skulle hoppa ur kroppen på mig, Men Till slut gick det endå bra, Hon i telefon lät nöjd iaf, så bara hålla tummarna nu om 2 veckor kommer svaret xD Hoppas Hoppas! Värsta e ju att prata om sig själv och svara på frågor man inte förstår, Men jag lyckades slinka in med bra svar tycker iaf jag och det lät som tjejen i telefon tyckte det också xD Wiihoo.

- Vart hos Tyrone nu med, Åh helvete så pigg han va, Hoppa och sparka i luften och gud vet vad :P
Men så otroligt charmig, Lite samarbets övningar i sommar hagen vart det eftersom han inte var så där jätte villig för att samarbete på en volt, mer hoppa och skutta i snön så vi körde lite på på att försöka samarbeta, Och självklart funkar övningarna utan problem och han va så samarbetsvillig så och följde mig och stod stilla så fint och följde mig & gick inte förbi eller trilska, nånting jag beundrar så hos den där hästen asså e att han va såå koncentrerad trotts att det rusade bilar en bit bort på E22an och Alvin som lekte runt om och hoppa o ropa :P Han va rätt trött när vi kom in så hans hjärna jobbade nog på en del och det var nog mycket att ta in för han. Jag körde övningen som jag visade er här tidigare lägger upp den igen.



- Och Tyrone fixade detta iaf galant han vet vem som är hans ledare och känner mig stolt idag :)
Vi träna denna samarbets övning i skritt inte i trav & sedan när han gjorde fel så vare 2 steg bakåt när jag tog 2 steg framåt, Sen stod han där medans jag backa mina steg tillbaka, i 20 min så han va ganska trött när vi kom in, Men beundrar att han va så koncentrerad trotts oljud runt omkring xD 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0