Happy face!

Inlägget innan känner jag kan ha startat kanske många tankar hos många, Men ni ska veta att jag mår bra idag, är inte deprimerad eller har panikångest, missbrukar inte :) fortsättning kommer på att aldrig falla tillbaks igen då ni for veta mer om hur jag tog mig ur allting och hur livet fortsatte för mig som 17 åring :) jag har vart väldigt översiktlig genom att berätta men det är en jobbig period för mig och minnas allt o skriva ner allt är jobbigt för jag har bearbetat det och gått vidare, men ni får en någerlunda inblick i hur min ungdom var iaf och jag är verkligen stolt att lyckas kunna ge er 2 delar redan :) Detta skrämde mig förr att skriva ner och berätta min historia och bara för att delarna tar slut och ni fått hela min historia så kommer en del inlägg handla om panik ångest & deprissioner & en del saker kommer jag berätta mer av. Snälla kommentera gärna ge mig feedback . att ni är tysta gör mig fundersam, och döm mig inte, för jag är inte den jag va då :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0