Min dag .

nej nu har det vart lite deppigt här i bloggen, Nu vill vi ha glädje va? fast svårt att komma på nått att skratta åt när man är rätt förkrossad för vad man gör som inte känns rätt men är ett måste för att man ska kunna gå vidare nånstans i livet och må bra och få energier, har jag inte rätt? Men whatever nu går vi på och måste finna glädje!

Kan ju berätta om min dag, Ja jippe eller någe, Iaf, började dagen ute i stallet åkte ditt klockan 11 och spenderade hmm 3 timmar där och bara myste massor, inge stress, inge stads ljud, allt var bara lugnt och skönt :)
Tog in bus hästen först och borsta och skämde bort oss lite med go saker sedan gick vi ut i sommar hagen och rörde lite på oss i ca 15 min sedan strechade på stallbacken myste lite till i stallet borsta och morötter och kex Sedan vare Lunchis ute i hagen så då börja jag med stall sysslorna :) Tog det bara massa lugnt, sen hemma vare tvättstugan och lite städ enbart tagit det luuuuuuuugnt! :) Skön dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0