Psykiatrin!

Det bästa med att läsa psykiatri är att man själv har haft psykisk ohälsa och har mycket att återkoppla till eller vad man säger och kan ut gå från egna erfarenheter & nu i sista enheten får vi skriva egen fall beskrivning i möte med psykiatrin och jag valde då att skriva om min upplevelse och ska svara på frågor utifrån min fallbeskrivning, Detta gör mig sååå nervös att skriva och prata om men om jag klarar av det och sända in hela uppgiften och dela med mig av det till min lärare så har jag nog nått målet att berätta min historia och lyckas med att komma i mål och kanske en gång för alla sätta punkt i den delen av mitt liv. :) Jag har haft så svårt att berätta för er och det tar lång tid innan jag skriver "att inte falla tillbaks igen" som jag döpte min historia till för er, för det är jobbigt att skriva om, prata om & berätta! Men snart har jag endå lyckas på ett överkripligt sätt förklara för er & snart kanske min lärare också!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0