bus dag & tankar o planer kring framtiden!

började dagen med att gå lite på stan, provade en av mina jacor som suttit rå tight svårt att dra igen dragkedjan pga alla extra kilon och chocken när jag satte på mig jackan o drog igen utan problem :-D några kilo borta efter en vecka, gick in på hm provade ett par jeans i stl 32 och fick på mig fem utan problem :-D fast i svensk storlek skulle jag nog säga att d e 38a men nööjd så vart ett par nya byxor idag i jeans :-D jag som alltid bara gått i leggings för att jag haft problem med hitta snygga som sitter bra och nu hitta jag på första försöket o vips fick på mig dem o satt perfekt :-D så nu när några kilon är borta kanske man kan förnya garderoben med jeans och skippa leggingsen o långa linnen, nu kanske jag också kan klä mig snyggare ;-) mer ska jag ner 2 veckor till med shakes sedan börja äta vanlig mat nyttig mat så man får behålla vikten o massa träning :-) har inte kunnat träna så mkt mer än promenader eftersom med shakes får man inte träna stenhårt utan då ere bara lugn träning därav har d inte blivit så mkt uppdatering med träning :-) sen förhoppningsvis så när jag pluggat klart o skaffat jobb och så så kanske det blir en egen pålleeeee :-D och då vill jag ju gå ner lite så jag kan köpa mig ett arabsto :-D eftersom alla hästar är inte vikt bärande specielt ine araber då dem e så taniga :-P då får man se om d blir tävlingsbanorna igen eller ;-) den som lever får se, så fort jag fått jobb också efter studier så planerar vi på köpa hus eventuellt en gård så vi kan ha fler hästar och inacordering, och då vill jag att kim och tyrone flyttar med oss, låter inte d bra kim? ;-) underbar häst & lika så tyrones ägare. <3 sen iaf idag har vi vart på busfabriken med ungarna och jag är helt slut efter massa lek o bus där! Imorgon blir det en sväng till på stans med sussie och thommy o lilla nova :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0