Drama Drama Drama!

Mängder av massa drama, Men vet ni vad jag skiter i, Less på att städa upp och ordna efter andra och sedan baah sviker och inte ens ett tack får man så no more shit! Jag lovade ju detta år att inte lägga energi på folk som tar energi och bada umgås men bra folk som ger mig energi :)  Skolan hela dagen idag 9-16 Buhäää vad trött jag va sista lektionen, Men taggade till när jag kom på tanken att jag ska upp och mysa med HÄÄÄÄST efter skolan, usch och fy vad det hade frusit försökte hacka sönder en ball med torv men de gick ju inte va ju som sten typ, :( Men jag försökte iaf! Sedan massa mys med Tyrone, Han e lite grinig på mig när jag ska linda honom jag vet inte om jag gjort han nått som inte han gillar? Jag som knappt skäller när han bråkar eller så , Eller om han bara fått för sig nånting, men det blir bättre jag har hittat ett knep och mycket övning för att visa jag e inte dum vill bara han väl och jag bestämmer, så förhoppningsvis börja han känna mig bättre nu efter några veckor hos honom att han vet att jag varken slår eller är dum på nått sätt :) Säg hur kan jag bli arg på en sån sötnöt som Tyrone? jag har iaf jääävligt svårt för när jag försöker bli skit sne och näst intill tappar tålamod när vi små bråkar o inte e överäns när de gäller lindan så börjar jag alltid skratta, Kan inte hålla minen direkt, men till slut e vi överäns iaf och det går som smör allt :D Han är verkligen en stilig herre Tyrone och fast jag inte ens suttit på hans rygg så e jag totaly såld på honom :) Hade han vart till salu jag hade nog inte bangat en sekund på att köpa han, Så KIM sälj han inte innan jag fått ett jobb ;) För då haru en köpare redan :D  


- Imorgon Möte med Frivården ska ditt med en klasskamrat som också ska bli övervakare (jag tipsa) för hon vill ju också bli polis o så satt vi fick möte samtidigt, de e ju information för henne o mig men endå så kul & laddad, sedan efter är det skol dags 13-16 . 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0