God fortsättning!

Nyår var toppen Sussie Och Thommy kom över med sina barn, käkade god mat, spelade kort tog nån öl, absolut ingen fylla var hur trevligt som hellst stod på balkongen kollade på raketerna sedan gick vi alla och la oss, Nova sova sedan många timmar tillbaka innan 12 slaget, Men alvin och Leo var vaken och satt och spelade Mindcraft så idag känner man sig lite halv sliten faktiskt inte bakis absolut inte men att sitta uppe tär ju på en hur mkt som hellst jag går och e super trött hela dagen när jag inte fått sova många timmar och oftast så är jag uppe alldeles för länge om nätterna men men , De får ändras på nu detta år, Då träning och allt annat kommer in så blir sömnen kanske bättre också ;)  Var ute i stallet också idag och myste med Tyrone och fixa och dona, ditt kan jag alltid åka hur trött jag än är och verkligen inte skulle orka göra nånting men att åka till stallet jajemen då kommer energi vill jag lova :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0