Godnatt haters & Lovers!

Nej nu har det vart lite för mycket människo träning här i bloggen denna natt så imorgon kör vi en boost av balans övning på häst kanske? eller vad vet jag nånting hittar vi väl på :) Klockan blev mycket som vanligt suck att jag aldrig lär mig, men men Jag ska krypa ner nu och försöka ta mig upp vid senast kl 9 imorgon bitti, För först blir det Arbetsförmedlingen och försöka skriva ut sig där i från xD  Sedan blir det att åka ut till finaste Tyrone och b usa lite och Hovis kommer vid 16 så det blir nog att försöka få skjuts hem kanske? Eftersom Daniel slutar klockan 16, så innan han åker hem plocka upp mig *smile älskling* Middags gäster ska vi ha också så vi måste försöka handla också ujujuj hur ska vi hinna med? Jag vet vad jag måste göra iaf & det ska jag göra också. Denna middag skulle egentligen varit i söndags men då sköts den upp, Även på måndag sköts den upp och nu till i morgon hmm .. Blir det vår tur att skjuta upp den nu eller så blir det en sen middag. Återstår att se helt enkelt!! Men nu säger jag Godnatt alla fina läsare! XoXo .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0