Heeeeeelg äntligen!

Idag är det Fredag, Jag och Alvin har sprungit lite på stan Alvin behövde lite nya kläder så det köpte vi, sedan en present till Älskling det är han värd, Det brukar va så att jag springer på stan handlar och handlar och glömmer bort både barn och Kar;) Men idag så vare Alvin som fick och Älskling, jag köpte en stickad tröja med nätrygg på rea och det var de enda ;) Till Älskling köpte jag en snygg tshirt "Just chillin" Står på den haha xD  & imorgon blir det lite med shopping, älskling ska betala ett par brallor till mig (födelsedagspresent) sen får vi väl se om Daniel kanske hittar nå till sig själv med, han behöver ju ja allt själv, Byxor, tshirt långärmad you name it :P Vi ska hinna med att åka till Svärfar imorgon också, sedan blire besök av Sussie, Thommy och Nova OM inte Daniel ska ut med dem stora grabbarna från jobbet :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0