Hemma från operationen!

Nu är jag hemma igen från operationen eller kom hem vid 15 tiden, det gick bra allt det jag opererades för var att min livmoder samla på sig blod och slemhinnorna hade tjocknat till så det orkade inte pressa ut blodet som skall komma vid menstruation och sedan när de samlat på sig en hel del blod så börja det "läcka" och därav flera veckors blödning så under dem veckorna jag blöder så samlade livmodern upp nästa menstrations blod och så fortsatte det :( men nu har dem skrapat bord all blod nu äre endast som en menstruations blödning så idag skall det räknas som mens dag 1 när jag slutat blöda skall jag börja med tabletter som återstår att se hur länge dem sa att man kan få äta dem år om man har otur med detta skall ju följas upp och så får vi se men tabletterna är gulkropps hormoner så jag ska få igång en normal menstration  :) Analys på slemhinnorna och blodet skall skickas för att helt ute sluta annat :) Allt gick super bra under operationen sov gjorde jag såklart hade tydligen fått poblem med andningen då jag hoppade över andetag så jag fick syrgas under hela operatonen en sån där nice mask över hela facet :P  Sen va jag tvungen ligga med den under uppvaket men nu är jag iaf hemma och förhoppninsvis kan jag börja om med min träning nu och starta ett awesome 2013 som alla andra :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0