Stora skoluppgifter!

Sitter och pluggar så här på kvälls kvisten behövde det EN STOR uppgift, insåg rätt snabbt att vi har en till STOR uppgift som ska inlämnas den 8e FEB, Jag blir galen och jag fattar inte för just dem frågorna som vi ska göra EXAKT dem gjorde vi i skolan förra veckan och nu ska vi behöva göra dem - IGEN? och skicka in för bedömning dessutom har läraren skrivit så komplicerat att jag fattar inte och det var fler i klassen som är frågetecken kring Vård och omsorgsarbete 2 uppgiften. Aja får se vad läraren säger, Känns Helt sjukt om vi ska behöva göra om den och skicka in den, trotts att vi gjorde den i skolan i Onsdags!  Gah, har iaf blivit av med Medicin 1 uppgiften som var en stor uppgift, så nu äre bara den här vård och omsorgsarbete 2 som skall göras då, Har påbörjat den så får se om jag kommer behöva fortsätta eller vad läraren säger! Sedan har jag enbart Privatjuridiken kvar för denna vecka! Uj uj nu har jag mycket att göra. Så det är bara ligga i!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0