Hej min vän!

Hej min vän!
Jag vet att jag lova att försöka va stark men ibland går det inte.
Jag svär jag tackar dog för alla minnen, jag hoppas du ser mig från himmlen och blir stolt! Du skulle bli 23år idag, du skulle fira med din familj men istället får du fira den i himmlen med Fredrik och din familj får sitta och lyssna på lögner i rätten idag, det är inte rättvist! Jag läste sjukhus journalerna din och din FUP, det var bland det jobbigaste jag läst och läst flaschback så mycket speckuleringar och fel bild av dig, jag försvarade dig skrev ett långt inlägg om hur du egentligen va, ditt leende, ditt skratt, din humor, stöttning och varma ord och hur glad du gjorde dina vänner, hade man dig som vän hade man en vän för livet men 3 idioter valde din väg, och jag e såå ledsen jag saknar dig! Grattis på din dag vi ses snart! /jennifer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0