Piggare idag :)

Idag mår jag bra och har mått bra hela dagen har till och med käkat :)
Prov i morgon i Privat Juridik 4 kapitel, hmm Hur fasiken ska jag hinna lära mig ? Har ju knappt hunnit bearbetat alla frågor ju, Fast frågan är ju om jag verkligen kan gå imorgon 48 timmar efter sista kräkningen först då ska man ju återgå till skola, dagis etc och först i morgon kväll äre 48 timmar som har gått, så troligtvis blir jag nog hemma i morgon med!? Vill ju inte smitta ner andra människor med den hämska sjukdomen! Så det betyder att jag nog får ytterliggare nån dag att plugga på :). Ska ringa och råd fråga läraren min i morgon och se vad hon tycker, men frågar man mig så jaa då ska jag va hemma minst en dag till!
På tisdag har jag ett till prov, i psykiatri vilket inte är ett måste men jag vill satsa på högre betyg där så jag har valt att skriva det provet, Så jag måste ta och läsa igenom pappret vi fått att plugga till som är en fallbeskrivning sen gå igenom enheterna! Suck! Men tur att provet inte är avgörande iaf för mitt betyg utan klarar jag inte provet så e jag endå godkänd, klarar jag det betyder att jag får högre än Godkänd :) .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0