Stoppa våldet!!!

Jag vet inte vad jag ska säga eller kommentera, Jag är såååå ledsen över allt som händer i vår värld, Ska det verkligen få se ut så? Min vän blev brutalt mördad på de värsta sättet man kan bli, knivhuggen, sparkad, slagen & hoppad på, När ska detta få ta stopp? Joakim syster har anordnat ett evenemang, Den 6e April kl 17, en manifestation i stockholm - plattan till minne för joakim samt att man kan uttrycka sina åsikter om detta menningslösa våldet som finns på våra gator, va med oss denna dag, tända ljus och lämna blommor och visa att detta våld som pågår i dag är inte okey!! ! Attenda i evenemanget, Stoppa våldet i minne utav jocke karlsson.  På facebook, Där finner ni mer info!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0