Träningen!

På måndag kör jag igen med träningen då borde det vara lugnt kör ju bara power walk än så länge så det borde va lugnt efter operationen right? Sen tänkte jag börja köra med soppor en vecka iaf för att den börja köra vanlig mat i små portioner och då ennu mer träning med power walk och i hemmet, har inte hittat så mycket bra att köra hemma ennu vill inte gå till gymmet men ska försöka hitta ett bra program att köra efter power walkingen, Följer jag detta program nu som jag har tänkt mig kommer jag nå mitt mål på 25 veckor :P Målet var ju att köra på 20-25 kg under hela året men har laddat ner en as bra app som Madde tipsade om och enligt den så på 25 veckor har jag nått min mål vikt om jag följer den och det ska jag nog göra ja :) sedan när jag nått mål vikten kommer jag köra massa power walk och springning för att behålla min vikt :) Tränar sten hårt nu fram till ål vikten sen där efter ta och lugna ner sig lite ;)  .  Mitt program kommer jag att skriva ut här, Om fler e intresserade samt, vikt längd midje & lår mått före och efter bilder vart eftersom ;)  Så ni får se om det blir någon skillnad eller ej. Juste ni ska självklart få eventuellt bilder men annars i text hur min matsedel ser ut under träning. Men med tanke på att det vart operation nu och så så har jag tagit det lugnt har inte tränat nånting förutom igår då gick jag en lite promenad sträcka!
Men jag antar att första träningen blir nu from måndag Så håller vi tummarna att allt går vägen så det inte blir skador eller fler operationer som kommer förhindra igen ;)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0